Nu så...

Nu har vi äntligen fått ordning i livet igen med flyttande och allt så nu bor vi i Solberga!
Och Rex é hemma igen och här kommer en riktig bildbomb, vissa med kommentarer vissa inte..

Sovandes eller död??
Ni trodde säkert jag var dör? men icke!

Mmm..Märgben
Mitt första märg ben, hur gott  somhelst
Smaskens


Nya fina selen

Min nya fina sele från hurrta

Kolla in min tunga
haha kolla min tunga

Såg ni min Tunga eller?
Såg ni tungan eller?



Favorit sysslan i ny tappning..



Är jag inte söt eller?
Är jag inte söt så säg



Mer kommer att komma oftare nu när vi kommit i ordning...

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Mille med Nova

Hej min kära kusin, Nova här :)

Vilka fina bilder du har på Bloggen, ja husse och matte är också fina, men DU är finast.



Hälsningar fr kusin-vitamin "nova"

2009-02-23 @ 16:52:22
URL: http://flitigaflisan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0