Ny Tröja och Första Utställningen!

Ja denna vecka har det hänt en del, jag har till och börja med fått en tröja.
Och förra helgen så var jag och träffade en massa andra Staffar i "stora skuggan", har inga bilder därifrån men kan nog fixa om någon vill se, de e bara säga till. I idag Lördag så blev man väck klockan halv 7! (Observera att de var halv 7 på en lördag!) och sen blev man inlastad i bilen och så bar det iväg ner till Nyköping för min första premiär utställning, kom 2:a i min "grupp" (valp 6-9 månader) och fivk även hederspris! =) Det var roligt men det var mycket nya hundar och dofter och människor som jag inte fick leka med :( en annan gång kanske.
Jaja här kommer lite bilder från veckan som gått iaf!


Min tröja som jag fått av Faster min (husses syster såklart) Inte dirket min stil =P
Denna tröja fick jag av Faster när jag var liten men de e inte riktigt min stil

Gillar bättre den här som jag fick av farmor i veckan
Den här tröjan har jag fått av min Farmor, jätte snygg, lite stickig bara men jag vänjer mig nog.

 Så här kul kan man ha hemma hos mig =) Bor hos roliga människor jag..
Hemma hos mig så har man nästan jämt kul

Här sitter jag och husse och väntar på vår tur i ringen vi var jätte nervösa!
Här e jag och pappa på vår första utställning

Fanns mycket spännande som sagt runt i hallen...
Det är mycket spännande på en sån här utställning

Nervositeten släppte när vi väl kom in i ringen, kunde till och med ligga fint...
Jag kan ligga fint på utställningen oxå

Eller inte, var bara en luring pappa =P
Haha de va en fälla!!!


Så här trött blev jag iallafall efter allt ståhej, skönt att få åka hemåt igen.
Så trött kan man bli!


Här kommer en bonus bild på Pappa (husse) och hans Pappa (min "farfar") é dom lika eller?
Husse(Pappa) och husses pappa(Farfar) jue!

Kommentarer
Postat av: Mille med Nova

Hej,

Grattis till fina Rex och HP!!

Jag satt o gullade med Rosa-Åsa, hon var ju för söt, som en lite brulépudding. Det tyckte nog Rex också ;)

Nova är nog lite ledsen för att hon inte fick följa med, men det kommer fler tillfällen.

Ha de!

2009-03-03 @ 11:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0