Bättre nångång än ingen gång

Sådär a nu har husse åter igen fått tummen ur arslet (ursäkta) och laddat upp bilder.
Inte så att han inte tar kort för det gör han, men sen läggs de in på datan och "glöms" bort.
Sen e de ju sommartider oxå, så jag skyller på det.
Men iallafall här kommer några bilder, och fler kommer nog under veckan.

Här är Husse (längst ner), jag i mitten och Fisken (pappas kompis och min "Gudfar" längst bak)
Maffian

Och nu följer ett par bilder där jag provar på en modell karriär
Rex ser snygg ut på landet
sötissnygglotklättraren

Den andr och sista bilden vart väl inte dom bästa, men jaggillar faktiskt inte mossiga stenar i regnet... =)


HÖJ HÖJ, fler bilder kommer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! tack för att du tog bilden man såg ut som en riitard på :P var det den bästa eller?

2009-06-24 @ 20:22:29
Postat av: Hanna

Vilken fin kille du har =)

2009-09-28 @ 23:26:09
URL: http://minzelda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0