Minisemester?

Nu ska vi på mini semester säger pappa, undara vad det är. Men vi är iallafall hos Mormor och morfar i dalarna, där Milton bor, han e jätte rolig att leka med.
Får hoppas mamma och pappa tar massa bilder på när jag har kul här uppe =D


generated by sloganizer.net

EDIT:
Kan jag bli modell eller?

Blivande  modell eller?
F.V Milton, Pappa , Jag
Förrseten ser min pappa ut som en gangster, men de e han inte...=P



Min pappa ser ju ut som en förorts gangster

Fullt ös medvetslös :-)

Full rulle i snön

Sökhund eller?
Han lurades in där med hjälp av godis, elakt?

Vet att det ska finnas godis i hålet här.!










Kommentarer
Postat av: Mille m Nova

Hej,

Jäklars vad stor Rex har blivit... !!Han är ju ikapp och förbi Nova för lääääänge sedan. En riktig snygging, men det är ju inte så konstigt med så fina föräldrar.

Ha de gott allt folk :D

Hälsn fr Mille m Nova

2009-04-13 @ 22:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0